práve ste tu : Automagazín Rôzne V Londýne parkuje modré Orlando

V Londýne parkuje modré Orlando

Napísať e-mail Vytlačiť PDF

Foto: Chevrolet
BRATISLAVA 11. marca (WEBNOVINY) - Marketingové oddelenie anglického zastúpenia americkej automobilky Chevrolet bolo kreatívne a prišlo s veľmi zaujímavým spôsobom propagácie najnovšieho modelu automobilky - MPV s označením Orlando.

Chevrolet zorganizoval anketu, v ktorej sa 1 000 dospelých respondetov pýtal na ich najobľúbenejšiu hračku v detstve. Na treťom mieste skončili Kinder vajíčka, pričom až 15 % opýtaných si hračky ukryté v týchto čokoládových vajíčkach zvolilo za najobľúbenejšiu hračku z detstva, na ktorú s nostalgiou spomínajú. Druhé miesto patrí Legu so 17-timi percentami, no a na základe výsledkov tohto prieskumu je najobľúbenejšou hračkou plastelína. Získala až 19 % hlasov.


V Chevrolete preto zostavili tím ôsmich ľudí, ktorý po dvoch týždňoch práce pretransformoval 1,5 tony plastelíny na nový Chevrolet Orlando. Auto následne zaparkovali medzi bežné autá na jednu z londýnskych ulíc a dúfajú, že takýmto spôsobom dokážu zaujať potenciálnych zákazníkov.

Pridať komentár


Bezpečnostný kód
Obnoviť

Štatistika

 
Aktuálne máme 50 hosťov prítomný

Počasie

 

Najdete nás aj tu:

 

Slowo.sk na facebook.com

Slowo.sk na Twitter.com


0.017 s.